Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61687Jiné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2022, před 2 lety

Kateřina Sauerová

Znění stížnosti

Po dlouhé době jsme si objednali od KFC a opět zklamání. Chtěli jsme vyzkoušet kyblíky s rýží, v reklamách tak vychvalované a chutné. To, co přišlo, bylo zděšení. Krabičky tak pidi, že jsme si mysleli, že nám dali místo hlavního celého jídla jen chipsy a po rozbalení ono jako fakt ty rýžové kyblíky. Teda kyblíčičky. :-( Jako hrstka neochucené rýže s třemi kousíčky Stripsů za 129 Kč, to přeci nemůžete myslet vážně!!! Už asi nikdy nezavítáme a myslím, že negativních ohlasů na KV KFC je a bude více.
S pozdravem Sauerová


Produkt

Rýže s Bites standart Sweet Chilli


Požadované řešení

Požaduji vrácení aspoň poloviny peněz za zakovou pidi porcičku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 15:59, před 2 lety

Při objednávce jídla by měl být spotřebitel informován, jakou gramáž jídla obdrží. V případě kdyby tomu tak nebylo, nebo by spotřebitel dostal menší množství jídla, než bylo uvedeno v objednávce, je možné zakoupené jídlo reklamovat u prodávajícího.

Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání chybějícího zboží, jestliže objednávka nebyla kompletní a popř. i nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.