Společnost


Onvi & Onavi s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6169Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2015, před 10 lety

Tatiana Revutska

Znění stížnosti

26.01.2013 jsem koupila kabát v obchodě Onvi & Onavi . Hned po zakoupení v únoru 2013 u kabátu vypadl druk. 16.02.2013 jsem odevzdala zboží na reklamaci. Po nějaké době cca 14 dní mi vrátili opravený kabát. Mezi tím jsem kabát skoro nenosila o čem svědčí jeho zachovaly stav.V lednu 2015 nastal stejný problém se zapínáním a jsem musela znovu kabát odnést do obchodu Onvi & Onavi na reklamaci. Nebylo snadné přesvědčit personál,že opravdu mám nárok na opravu a tak 16.01.2015 se mi podařilo odevzdat kabát do opravy. Kabát jsem vyzvedla 19.02.2015 a hned po týdnu mi znova vypadl ten samý druk. 02.03.2015 jsem byla u prodejce, moje žádost o vracení peněz byla razantně odmítnuta. Dle míněni personálu mám po záruce a mám smůlu. Já se však domnívám, že mi prodali nekvalitní zboží ( o čemž předem věděli) a že tato závada mi neumožňuje kabát nosit. Prosím o právní rádu zda mám právo nárokovat vracení kupní ceny či nikoliv. Předem děkuji.


Produkt

plášť Laurel 57068 vel.36 béžové barv


Požadované řešení

Vracení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2015 15:43, před 10 lety

Záruční doba u spotřebního zboží činí 24 měsíců a běží od převzetí zboží. Pokud by bylo zboží reklamováno, lhůta se prodlouží o dobu vyřizování reklamace (§ 627 odst. 1 občanského zákoníku č. 40/1964 Sb.). Jestliže navíc reklamace byla vyřízena s tím, že věc byla opravena, ale ve skutečnosti vada přetrvává, mohl by spotřebitel namítat, že původní reklamace nebyla vyřízena řádně, a trvat na řádném vyřízení.

Právo na na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit spotřebiteli vznikne v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě (alespoň třikrát) nebo pro větší počet vad. Vady musí spotřebitel reklamovat u prodávajícího a jejich existence musí být prodávajícím v reklamačním řízení uznána.

Jinak má ohledně odstranitelné vady spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může spotřebitel požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může spotřebitel žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 14:56, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.