Společnost


MONETA Money Bank, a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61690Znepristupneni mobilniho bankovnictvi bez sohlasu s pristupem do vsech aplikaci v telefonuu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2022, před 2 lety

Jiri Tutter

Znění stížnosti

Jalo klient Monety a uzivatel jejich mobilniho bankovnictvi me sokoval novy pozadavek na odsouhlaseni pristupu banky do vsech aplikaci telefonu "pro "software treti strany do vsevh aplikaci a to i v dobe nepouzivani aplikace vc. IP adresy". Neni jine cesty, jak se dostat do meho bankvnictvi, nez tento pozadavek odsouhlasit. Soucasne se nelze prihlasit ani do internetoveho bankovnictvi pres prohlizec v pc, kdy banka zablokuje pristup a odkaze na nasteveni noveho hesla v aplikaci mobilniho bankovnictvi... Je legalni, aby tak banka prinutila klienta akceptovat podminky, ktere se jevi nezakonnymi? Navstivil jsem pobocku, pry to musim odsouhlasit a pokud nechci, muzu k jine bance.


Požadované řešení

Nabidnuti volby povoleni k pritupu do celeho mobilu klienta a zpristupneni aplikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:16, před 2 lety

Podle našeho názoru by se mohlo jednat o nepřiměřené smluvní ujednání, jelikož nevidíme důvod, proč by měl být povolen přístup do všech aplikací spotřebitele. Jiné orgány jako např. ČOI však mohou být jiného názoru.

V případě, že by se o nepřiměřené smluvní ujednání jednalo, mohl by spotřebitel namítat neúčinnost tohoto ujednání.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.