Společnost


Luxusní vlasy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61691Neoprávněně zamítnutá reklamace z www.luxusnivlasy.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2022, před 2 lety

Kristina Marečková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v dubnu 21 mi byl zakoupen hřeben na e-shopu luxusnivlasy.cz. Reklamovala jsem ho poprvé v listopadu 21. Reklamace uznána, vyměněn za nový. Nyní po roce opět stejná závada a přišlo mi negativní vyjádření a zamítnutí, s čímž rozhodně nesouhlasím. (Z důvodu: Dle posudku reklamačního technika byl kartáč používán s tepelným nástrojem v rozporu s návodem)

Za prvé, měl předtím úplně stejnou závadu a uznali ji (mám v mailu fotodokumentaci 1. i 2. reklamace). Za druhé mě osočili, že jsem hřeben špatně používala, což je absolutní nesmysl.

Vzhledem ke kladně vyřízené první reklamaci rozporuji výsledek reklamace.

Na můj první e-mail ze včera zatím nikdo nereagoval a ani se jinak neozval.

Děkuji předem za pomoc s vyřazením mojí reklamace.

Kristina Marečková


Produkt

BALMAIN ALL PURPOSE SPA BRUSH, KARTÁČ S KANČÍMI A NYLONOVÝMI ŠTĚTINAMI


Požadované řešení

Chci odstoupit od kupní smlouvy a vrátit peníze. Poté samozřejmě stáhnu mé hodnocení na Google a Facebook.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 12:27, před 2 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.