Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v dubnu 21 mi byl zakoupen hřeben na e-shopu luxusnivlasy.cz. Reklamovala jsem ho poprvé v listopadu 21. Reklamace uznána, vyměněn za nový. Nyní po roce opět stejná závada a přišlo mi negativní vyjádření a zamítnutí, s čímž rozhodně nesouhlasím. (Z důvodu: Dle posudku reklamačního technika byl kartáč používán s tepelným nástrojem v rozporu s návodem)
Za prvé, měl předtím úplně stejnou závadu a uznali ji (mám v mailu fotodokumentaci 1. i 2. reklamace). Za druhé mě osočili, že jsem hřeben špatně používala, což je absolutní nesmysl.
Vzhledem ke kladně vyřízené první reklamaci rozporuji výsledek reklamace.
Na můj první e-mail ze včera zatím nikdo nereagoval a ani se jinak neozval.
Děkuji předem za pomoc s vyřazením mojí reklamace.
Kristina Marečková
BALMAIN ALL PURPOSE SPA BRUSH, KARTÁČ S KANČÍMI A NYLONOVÝMI ŠTĚTINAMI
Chci odstoupit od kupní smlouvy a vrátit peníze. Poté samozřejmě stáhnu mé hodnocení na Google a Facebook.
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.