Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#61695Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2022, před 2 lety

Kristína Baňasová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 26.10.2022 jsem si chtěla vyzvednout zásilku, která měla být v Alzaboxu (Vršní 1052/18, Praha 8) do 27.10.2022. Po otevření boxu tam zásilka nebyla a tak mi zboží nebylo dodáno. Dle trasování zásilky jsem si zboží měla vyzvednout 26.10.2022 v 18:09. Využívám zásilkovnu a Alzabox dlouho a nikdy k podobnému pochybení nedošlo.
Děkuji za vyřízení.


Produkt

obchod toys-shop.cz, zásilka Z 169 2551 099, dětské tramvaje Rappa 2ks


Požadované řešení

Požaduji dodání zboží, v případě, že není možné zboží dodat, tak vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 08:44, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.10.2022 15:46, před 2 lety

Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu a za vyjádření.
Je mi líto, ovšem v tomto případě je zapotřebí, aby se spotřebitelka obrátila na e-shop, na kterém byla objednávka vytvořena, případně na dopravní společnost, která doručení zprostředkovala. Pod zaslanými referenčnímu údaji není z naší strany možné objednávku dohledat.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 17:06, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.11.2022 17:12, před 2 lety


Kristína Baňasová

Hodnocení: