Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:720
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#61698Nefungující minipila

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2022, před 2 lety

Dagmar Červinková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem Mini Chainsaw, model LTCS-2102, pilka řezala hezky, ale po třetím použití přestala fungovat. Kamarád má dojem, že to je baterie, ale samozřejmě jsme ji nerozdělávali.


Požadované řešení

Chtěla bych baterii k tomuto produktu vyměnit za jinou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 10:26, před 2 lety

Zakoupí-li spotřebitel výrobek a v zákonné 24 měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může ji reklamovat.

Zboží by mělo být při reklamaci odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího. V tomto případě nemusí spotřebitel zasílat zboží do Slovinska, ale zásilka bude adresována: HS plus d.o.o., P.O.BOX 13, depo Brno 71, 60010.

Více informací ohledně odstoupení od smlouvy, výměny a reklamace u společnosti HS plus d.o.o. nalezne spotřebitel zde: https://reclamations.hs-plus.com/cz/reklamace-a-vymena/.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 14:23, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.