Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6171Nevyhovující prostředí v kupé a nefunkční WC v několika vozech.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2015, před 10 lety

Dana Watrasová

Znění stížnosti

Dne 19,2,2015 jsme jeli vlakem Regio Jet v 5.48 z Prahy do Havířova.Ve voze č.6 bylo celou cestu nesnesitelné a neregulovatelné vedro a přestože jsme měli celou dobu otevřené dveře od kupé,nedalo se tam vůbec dýchat.Personál nám sdělil,že topení nelze regulovat,buď se topí nebo ne.Na zpáteční cestě ten samý den jsme se vraceli vozem č.1,kde ani na jednom představku nefungovaly toalety.Bylo nám doporučeno použít WC ve vedlejším voze,avšak k našemu překvapení nefungovaly ani tam.Nakonec se zjistilo,že jsou funkční pouze asi dvě toalety na celý vlak,takže se vytvořila značná fronta.Co se týče personálu,tak ten byl bez chyby,ovšem technický stav vozů,sice zvenku krásně nalakovaných je dost bídný.Byla to naše první jízda s touto společností a bohužel nás vůbec nenadchla.S pozdravem Dana Watrasová


Požadované řešení

Ráda bych znala Váš názor na moji stížnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2015 14:44, před 10 lety

Podle přepravních podmínek společnosti Regiojet, a.s., v případě nefunkčního topení/klimatizace vzniká cestujícím nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací.
- Tarif Standard : kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky.
- Tarif Relax a Business : kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky.

Postup pro uplatnění nároku se řídí dle druhu jízdenky:
1. Kreditové a otevřené jízdenky: hodnota kompenzace je držiteli kreditové/otevřené
automaticky jízdenky připsána na peněžní kredit do 5 pracovních dnů.
2. Jízdenky na pevné datum: hodnota kompenzace je cestujícímu vyplacena na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY do 5 pracovních dnů.
3. Přiznanou kompenzaci musí cestující uplatnit nejpozději 12 měsíců od jejího přiznání a vyzvednout si ji v hotovosti na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 15:04, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.