Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Balík jsem měla dostat v pondělí, došel až ve středu a pozor ne můj balík, ale cizi takže nevím kde se moje zaplacená objednávka nachází, volala jsem a drzá arogantní mi nedokázala pomoc, totálně hloupá ženská!
Zajímá mě jestli mi daji můj zaplaceny balík nebo peníze.
Už nikdy si přes Zásilkovnu nebudu objednávat.
Nedoporučuji!
Vrátit peníze nebo dostat svůj balík
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Jančová, mrzí nás situace, do které jste se dostala. Omlouváme se. V tomto případě jste učinila dobře, že jste se obrátila na zákaznický servis. Kolegové vám pomohou celou věc dořešit. Operátorka by se s vámi měla domluvit na dalším postupu a zadat požadavek k lokalizaci zásilky. Zároveň doporučujeme podat reklamaci: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Věříme, že se záležitost podaří dořešit k vaší spokojenosti a správnou zásilku budete mít brzy u sebe. Tým Zásilkovny
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.