Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#61723Ztráta peněz z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2022, před 2 lety

Jan Najbrt

Znění stížnosti

Nevím o tom, že bych se někde registroval a už vůbec ne o tom, že bych si někde platil členství. Tuto společnost neznám a vůbec mi nic neříká


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2022 12:39, před 2 lety

Společnost IntermaxGroup AG je provozovatelem internetových seznamek. Poskytuje jak bezplatné, tak placené služby. Při bezplatné registraci si může uživatel založit profil, prohlížet si profily jiných uživatelů a jiným uživatelům zasílat připravené zprávy. Uživatelé, kteří se přihlásí k placené službě, mohou na rozdíl od bezplatné služby navíc kontaktovat jiné uživatele a psát jim vlastní zprávy. Placenou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách. Ačkoliv to v obsahu stížnosti není explicitně uvedeno, vycházíme při řešení stížnosti z toho, že se jedná o tzv. automatickou prolongaci původně bezplatného členství [tj. situaci, kdy je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc), a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců a za určitý poplatek].

Jelikož ze stížnosti neplyne, zda spotřebitel se společností uzavřel smlouvu, nebo nikoliv, odkazujeme ho tímto naše vyjádření zveřejněná u tohoto subjektu na stránce VašeStížnosti.cz. Skutkový stav většiny stížností je obdobný.

Pokud si je spotřebitel vědom toho, že žádnou smlouvu neuzavřel (= neprovedl žádnou registraci), neexistuje právní titul, na jehož základě může společnost danou částku vymáhat. V takovém případě lze zvážit blokaci platební karty a využití funkce chargeback.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2022 16:36, před 2 lety

Dobry den, prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu s co nejvice detaily ohledne Vaseho uctu / problemu na cz@help-dating.com, aby byla mozna identifikace uctu / platby. Dekujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 11:50, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.