Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 27.10.2022 jsem zjistil poruchu na internetovém příjmu. Od té doby proběhl několikanásobný mnou podmíněný rozhovor z pracovníky firmy O2 jehož výsledek je že doposud nemám ani termín opravy i když se pracovník technické služby měl dostavit včera a dnes alespoň zadat termín opravy. Musím podotknout že s takovou ignorací ke klientovi jsem se doposud nesetkal a to ani ufirem s daleko menší reputaci. Celá záležitost je zdokumentovatována a nahrána .Prosím o prověření celého případu a zaslání výsledku na mou emailovou adresu viz osobní údaj. Vzhledem k opravdu vážnému vzniklému problému žádám o vyjádření ředitele společnosti O2. Děkuji Skála
Prověření celé záležitosti a vyjádření ředitele firmy O2
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Jednání pracovníka technické služby tedy podnikatele zavazuje. Vzhledem k tomu, že podle popisu spotřebitele se měl technik dostavit, domníváme se, že došlo k porušení slíbené povinnosti podnikatele.
Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.
Dobrý den pane Skálo,
mrzí mne, že jste měl důvod k vyjádření stížnosti.
Rádi situaci prověříme, ale budeme od vás potřebovat údaje o vaší službě.
Napište nám prosím číslo služby nebo číslo zákaznického účtu z vyúčtování a zašlete jej na email info@o2guru.cz, abychom si to mohli vyhledat a detailně situaci prověřit.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.