Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#61727Nezájem o klienta - k rukám ředitele společnosti O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2022, před 2 lety

Petr Skála

Znění stížnosti

Dne 27.10.2022 jsem zjistil poruchu na internetovém příjmu. Od té doby proběhl několikanásobný mnou podmíněný rozhovor z pracovníky firmy O2 jehož výsledek je že doposud nemám ani termín opravy i když se pracovník technické služby měl dostavit včera a dnes alespoň zadat termín opravy. Musím podotknout že s takovou ignorací ke klientovi jsem se doposud nesetkal a to ani ufirem s daleko menší reputaci. Celá záležitost je zdokumentovatována a nahrána .Prosím o prověření celého případu a zaslání výsledku na mou emailovou adresu viz osobní údaj. Vzhledem k opravdu vážnému vzniklému problému žádám o vyjádření ředitele společnosti O2. Děkuji Skála


Požadované řešení

Prověření celé záležitosti a vyjádření ředitele firmy O2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2022 07:36, před 2 lety

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Jednání pracovníka technické služby tedy podnikatele zavazuje. Vzhledem k tomu, že podle popisu spotřebitele se měl technik dostavit, domníváme se, že došlo k porušení slíbené povinnosti podnikatele.

Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2022 11:56, před 2 lety

Dobrý den pane Skálo,
mrzí mne, že jste měl důvod k vyjádření stížnosti.
Rádi situaci prověříme, ale budeme od vás potřebovat údaje o vaší službě.
Napište nám prosím číslo služby nebo číslo zákaznického účtu z vyúčtování a zašlete jej na email info@o2guru.cz, abychom si to mohli vyhledat a detailně situaci prověřit.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2022 23:45, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 12:00, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.