Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Pan řidič zřejmě ovlivňuje komu odiska funguje a komu ne, známým a hezkým ženám ano ostatním ne. A musejí platit plné jízdné pozoroval jsem ho, jak tam cvákal na displeji a určoval kdo bude platit a kdo ne Jedné starší paní jsem dokonce půjčil peníze, aby se dostala domu!Na Visalaje ji to šlo, ale z Morávka Bebek už ne.
29.10.2022 čas 17:26 pokladna 1190 řidič 56931 linka 863351/220
Ať vše funguje,jak má.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s účtováním jízdného, je na místě podat společnosti stížnost. Lze rovněž využít možnost podání podnětu na společnost prostřednictvím formuláře na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.