Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Tlačenka stála 149,- Kč za 1 kg. Balení 1 kg. Tlačenka je samá kůže. Toto opravdu neodpovídá receptuře z tohoto roku.
Tlačenka 1 kg dle receptury z r. 1972
vrácení peněz, větší kontrola toho, co váš řetězec prodává.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masného výrobku opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Dobrý den, paní Vokálková. Mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila. Poprosíme Vás, abyste Vaše upozornění zaslala přes kontaktní formulář na našich webových stránkách. Odpovědní kolegové případ zaevidují a předají jej na oddělení kvality. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.