Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pobyt v hotelu 26.10-28.10.2022. Součástí pobytu bylo používání vnitřního aquaparku a venkovního saunového světa. Na webových stránkách je uveden jako součást venkovního saunového světa Kneippův chodníček. Ten nebyl. Dále jsou součástí vnitřního aquaparku vodní chrliče, hydromasážní trysky. Vodní chrliče byly vypnuté, trysky u sloupu na sezení rovněž vypnuté. Sprchy v šatnách pouze se studenou vodou, pro děti tedy k nepoužití. V neposlední řadě automatické kávovary při snídani a večeři měli na tlačítkách uvedenou volbu malé a velké espresso (což je pochopitelně blbost). A v momentě stisknutí tlačítka "malé" espresso vytekl nápoj, který s označením espresso neměl zcela nic společného. Tedy opět podvod na zákazníka. Společnost odmítá reagovat
Identifikace zprávy: *** Identifikace zákazníka: ***
Finanční kompenzace
|
Tweet |
Dle všeobecných podmínek společnosti je nutné reklamaci ohledně kvality poskytnutého ubytování anebo služeb uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu po tom, co spotřebitel zjistí vadné poskytnutí. Ubytovatel se po uplatnění reklamace zavazuje bez zbytečného odkladu zjistit okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamace zabezpečit nápravu vadného stavu či spotřebiteli poskytnout slevu.
Spotřebitelům doporučujeme, aby reklamaci uplatnili co nejdříve, v opačném případě by mohlo dojít k jejímu zamítnutí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.