Společnost


WELLNESS HOTEL a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61754Chybějící služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2022, před 2 lety

Martin Kocourek

Znění stížnosti

Pobyt v hotelu 26.10-28.10.2022. Součástí pobytu bylo používání vnitřního aquaparku a venkovního saunového světa. Na webových stránkách je uveden jako součást venkovního saunového světa Kneippův chodníček. Ten nebyl. Dále jsou součástí vnitřního aquaparku vodní chrliče, hydromasážní trysky. Vodní chrliče byly vypnuté, trysky u sloupu na sezení rovněž vypnuté. Sprchy v šatnách pouze se studenou vodou, pro děti tedy k nepoužití. V neposlední řadě automatické kávovary při snídani a večeři měli na tlačítkách uvedenou volbu malé a velké espresso (což je pochopitelně blbost). A v momentě stisknutí tlačítka "malé" espresso vytekl nápoj, který s označením espresso neměl zcela nic společného. Tedy opět podvod na zákazníka. Společnost odmítá reagovat


Produkt

Identifikace zprávy: *** Identifikace zákazníka: ***


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:36, před 2 lety

Dle všeobecných podmínek společnosti je nutné reklamaci ohledně kvality poskytnutého ubytování anebo služeb uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu po tom, co spotřebitel zjistí vadné poskytnutí. Ubytovatel se po uplatnění reklamace zavazuje bez zbytečného odkladu zjistit okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamace zabezpečit nápravu vadného stavu či spotřebiteli poskytnout slevu.

Spotřebitelům doporučujeme, aby reklamaci uplatnili co nejdříve, v opačném případě by mohlo dojít k jejímu zamítnutí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:46, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.