Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#61755Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2022, před 2 lety

Eva Písaříková

Znění stížnosti

Dobrý den 7.7.2022 objednány a zaplacený tři komody.(přes internet) Dvě byli dodány,s třetí se čekalo na výrobu. Zboží bylo předáno přepravní společnosti, která jí vrátila z důvodu poškozeného obalu.(Okay bez reakce) po urgenci byla vytvořena nová objednávka s čekací dobou několik dalších týdnů. Komoda opět předána přepravci a opět vrácena do Okay jako poškozená. Postup stejný( nová objednávka, čekání na výrobu)Stejně tak to dopadlo po třetí i po čtvrté. Dnes 31.10.2022 je to dohromady tedy čtyřikrát co jsem čekala na dodání chybějící komody! A nedočkala se. Bohužel jde o celou soupravu skříněk takže je problém sehnat u jiného prodejce. E. P. Komoda


Produkt

Komoda Lozano (2x dveře, 4x zásuvka, sonoma)


Požadované řešení

Dodání požadované komody a sleva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:36, před 2 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Od smlouvy může spotřebitel odstoupit i od již dodaných kusů zboží dle § 1829 odst. 1 písm. b) občanského zákoníku, neboť zboží mělo být dodáno jako celek a částečné plnění pro spotřebitele nemusí mít význam.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2022 16:49, před 2 lety

Dobrý den,

zdvořile žádáme spotřebitele o uvedení identifikace objednávky.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 17:00, před 2 lety

Děkujeme za reakci.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla požadované údaje doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2022 17:23, před 2 lety


Eva Písaříková

Toto jsou čísla objednávek. ***

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 17:26, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Čísla objednávek jsme přesunuli do "referenčních údajů", aby nebyly veřejně dostupné.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke konkrétnímu případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2022 15:19, před 2 lety

Dobrý den,

děkujeme za identifikaci.

Se zákazníkem jsem se spojili a věc vyřídili.

Za komplikace se omlouváme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 08:51, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2022 11:20, před 2 lety


Eva Písaříková

Potvrzuji, že se zástupce společnosti se mnou telefonicky spojil dne 2.11., ale pouze aby zjistil podrobnosti, poté přislíbil řešení ,které by mi měl navrhnout dnes 3.11.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2022 14:58, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Stížnost přenecháme na straně spotřebitelky, aby po vyřízení věci mohla stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 15:42, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.