Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den 7.7.2022 objednány a zaplacený tři komody.(přes internet) Dvě byli dodány,s třetí se čekalo na výrobu. Zboží bylo předáno přepravní společnosti, která jí vrátila z důvodu poškozeného obalu.(Okay bez reakce) po urgenci byla vytvořena nová objednávka s čekací dobou několik dalších týdnů. Komoda opět předána přepravci a opět vrácena do Okay jako poškozená. Postup stejný( nová objednávka, čekání na výrobu)Stejně tak to dopadlo po třetí i po čtvrté. Dnes 31.10.2022 je to dohromady tedy čtyřikrát co jsem čekala na dodání chybějící komody! A nedočkala se. Bohužel jde o celou soupravu skříněk takže je problém sehnat u jiného prodejce. E. P. Komoda
Komoda Lozano (2x dveře, 4x zásuvka, sonoma)
Dodání požadované komody a sleva.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Od smlouvy může spotřebitel odstoupit i od již dodaných kusů zboží dle § 1829 odst. 1 písm. b) občanského zákoníku, neboť zboží mělo být dodáno jako celek a částečné plnění pro spotřebitele nemusí mít význam.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
zdvořile žádáme spotřebitele o uvedení identifikace objednávky.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme za reakci.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla požadované údaje doplnit.
Toto jsou čísla objednávek. ***
Děkujeme za odpověď.
Čísla objednávek jsme přesunuli do "referenčních údajů", aby nebyly veřejně dostupné.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke konkrétnímu případu mohla vyjádřit.
Dobrý den,
děkujeme za identifikaci.
Se zákazníkem jsem se spojili a věc vyřídili.
Za komplikace se omlouváme.
Tým OKAY.
Děkujeme za odpověď.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.
Potvrzuji, že se zástupce společnosti se mnou telefonicky spojil dne 2.11., ale pouze aby zjistil podrobnosti, poté přislíbil řešení ,které by mi měl navrhnout dnes 3.11.
Děkujeme za odpověď.
Stížnost přenecháme na straně spotřebitelky, aby po vyřízení věci mohla stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.