Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.7.2014 jsem zakoupila v prodejně Planeo Quick time,Netroufalky 14,Brno hodinky pánské Invicta typ 1439.Jedná se hodinky masivní s masivní korunkou.Dne 29.8.14 došlo k první reklamaci,kdy ač vodotěsné hodinky se zamlžily,vlhkost uvnitř.Reklamace byla dne 17.9.14 zamítnuta s tím,že se jedná o mechanické poškození korunky,závada nebyla způsobena vadou materiálu.Zaplatila jsem opravu v hodnotě 520,-.Dne 9.2.15 jsem hodinky reklamovala opět,synovi upadla celá korunka a bohužel ji už nedohledal,mimo tohoto z pásku vypadly 3 ks šroubků,z různých stran a míst.Opět byla reklamace zamítnuta s tím,že na chybějící části nelze uplatnit záruční servis.Cena opravy mi byla sdělena paní vedoucí prodejny cca 2500,-.Žádná podrobná kalkulace mi nebyla předložena,dokonce si vedoucí prodejny nenechala podepsat převzetí hodinek.Zajímalo by mne,kde se při koupi výrobku dočtu seznam dílů,na které se vztahuje reklamace.Hodinky jsou používané minimálně,celkem už 2 měsíce ležely na reklamaci.Nejsem spokojena s přístupem vedoucí prodejny,jedná se zákazníkem arogantně a neprofesionálně.Mimo jiné jsem najednou dostala šroubky gratis,ačkoliv mi byla reklamace prvotně také zamítnuta.Vždy dostanu vyjádření,že se jedná o mechanické poškození.S tímto bohužel nemohu souhlasit.Děkuji za vyjádření a pomoc.Petra Macháčková
Pánské hodinky INVICTA model 1439
Uznání reklamace,bezplatný servis,zlepšení komunikace paní vedoucí výše uvedené pobočky se zákazníky
|
Tweet |
Spotřebitel může podle § 2165 obč. zák. uplatňovat práva z vad, která se vyskytnou na spotřebním zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí. Záruka se vztahuje na celé zboží, nicméně nelze ji uplatnit na vady, které kupující sám způsobil. Prodávající je povinen se v rámci reklamačního řízení zabývat existencí vady věci. Pokud došlo ke ztráty části věci z důvodu vady, nelze to s ohledem na okolnosti případu dávat k tíži spotřebiteli. Bylo by tedy možné trvat na řádném vyřízení reklamace včetně posouzení vady a vystavení reklamačního protokolu. Pokud prodávající reklamaci zamítá, musí vystavit písemné odůvodnění.
Jestliže spotřebitel nesouhlasí s odůvodněním zamítnutí reklamace, je třeba zamítnutí rozporovat znaleckým posudkem. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.