Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 26.2.2014 jsme zakoupili v Elektroworld tablet Goclever R83.2.Asi za 6mes.přestal pracovat, vypsal "operační systém přestal pracovat - nelze obnovit tovární nastavení "
29.10.2014 - reklamace č.1 vyřízena aktualizací softwaru(doma po zapnutí tabletu hlásí tu samou chybu aniž by jsme cokoli dělali)
8.12.2014 - reklamace č.2 vyřízena přeháním softwaru (tablet se seká, ale funguje cca měsíc,opět prastal operační systém pracovat )
5.2.2015 - reklamace č.3 , naše důrazná žádost o vrácení peněz byla "samozřejmě vyslyšena",jen jako formalita musí být vypsaná a odeslaná i třetí reklamace.Toto nám bylo zděleno výsledek však překvapil. VÝMĚNA ZÁKLADNÍ DESKY A AKTUALIZACE SOFTWARU. Se slovami že nemáme nárok na vrácení peněz, protože je to chyba softwaru.
S chybou softwaru výrobek nelze používat i když ho 3 krát aktualizovali a po třetí vyměnili základní desku?
Go Clever R83.2
Vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel může podle § 2165 obč. zák. uplatňovat práva z vad, která se vyskytnou na spotřebním zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí. Jestliže byl součástí kupní smlouvy tabletu i software, odpovídá prodávající i za jeho vady. Právo na dodání nové věci, výměnu součásti nebo odstoupení od smlouvy spotřebiteli vznikne v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě (alespoň třikrát). Vady musí spotřebitel reklamovat u prodávajícího a jejich existence musí být prodávajícím v reklamačním řízení uznána. Pokud tedy byla prodávajícím již třikrát opakovaně uznána přítomnost vady, může spotřebitel trvat na odstoupení od smlouvy.
Vážená paní Csaszárová,
velmi nás mrzí Vaše problémy s u nás zakoupeným výrobkem.
Po prozkoumání všech reklamací, které jste u nás uplatnila, máte samozřejmě nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Prosím tímto o sdělení na jaké prodejně bude pro Vás nejlepší tuto záležitost vyřídit.
K dořešení prosím vezměte s sebou originál doklad o zakoupení, kompletní výrobek, včetně příslušenství a doklady ze servisu o uplatněných reklamacích.
Pevně věříme, že budete s tímto konečným dořešením spokojena.
Přeji příjemný den
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
V společnosti Electro World jsme utratili již několik desítek tisíc,ale dnes již manžel tuto prodejnu obchází obloukem.Po vyjádření dTestu k naší reklamaci ,se mi prodejce ozval sms-kou ve znění"zašlete číslo účtu,pro vyřízení reklamace.váš electro world"Číslo jsem obratem zaslala,...A nic!!!už 6 týdnů nikto nereaguje na emaily,na zákaznické lince mně odkazují na mailovou korespondenci.!!!Před touhle reklamací jsme si v této prodejně zakoupili,poměrně drahou televizi.(bohužel)Teď nám nezbývá,než doufat,aby nebyla nutná reklamace...
Vážená paní Csaszárová,
zjišťovala jsem podrobnosti na základě Vašich informací. Prodejna se Vám snažila několikrát dovolat, když to nebylo možné, poslali Vám SMS, aby jste zaslala číslo účtu, že Vám budou vráceny peníze.
Dne 10.7. jste zaslala číslo účtu a dne 17.7. Vám byly peníze vráceny na účet. Měla by jste je již tedy na účtu mít.
Tímto považujeme celou záležitost za ukončenou a omlouváme se, že jste nebyla s našimi službami spokojena. Určitě byla Vaše situace námětem ke zlepšení našich služeb zákazníkům.
Pevně věřím, že i po této nemilé zkušenosti k nám opět najdete cestu.
Přeji příjemný den
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Vzhledem k výše uvedenému prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.