Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
číslo zásilky **, zažádala jsem si o poslání zásilky ve večerních hodinách od 18hod.-21 hod, kde je poplatek 25Kč. Bohužel mi volali dnes ráno a já ted nevěděla o co jde má objednáno víc zásilek ale do práce a od jiné společnosti. Jen jednu mi měli doručovat ve večerních hodinách ale bohužel mi řidič volal dnes okolo 11hod., že v blízkosti mého bydliště a má pro mě zásilku. Volala jsem příteli aby mi došel pro zásilku. doručovateli jsem řekla, že přítel jde pro zásilku a pán se hned neostýchal říct o ten večerní poplatek i když mi to nedoručoval večer. Jak si může říct za poplatek, když balíček večer nedoručoval? Bohužel přítel mu to zmateně zaplatil. Jde mi o princip.
Děkuji za kladné vyřešení a že se toto už nebude opakovat.
Šmolíková Kateřina
Jde mi o princip ale pokud byste náhodou chtěli vrátit ty peníze, tak zde je můj účet **
Děkuji za kladné vyřešení a že se toto už nebude opakovat.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
V případě, že došlo k fakturaci služby, která ale poskytnuta reálně nebyla, mohlo by se jednat o plnění bez právního důvodu a tedy o bezdůvodné obohacení na straně podnikatele.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.