Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
zakoupili jsme u firmy CZC.CZ výše uvedený tablet Goclever tab R 974 9,7¨, Android dne 7.12.2012.Faktura č.1012248872
Tablet již po několikáté reklamujeme a servisní střediska se mění a přístup techniků též.
Na tabletu se opakovaně vyskytovaly vady a nebylo možné jej řádně používat.
V reklamačních protokolech lze dohledat, že byly hlášeny opakovaně problémy s výkonem baterie tabletu, jejím nabíjením, nestálostí.
7.2.2014 oprava - výměna baterie Příbram
28.8.2014 stejná závada, řešeno přehráním SW Hradec Králové
18.12.2014 se prý závada neprojevila Příbram
19.1.2015 opraveno SW a nabíječka Příbram
23.1. 2015 opět opraveno i přes požadavek na vrácení peněz
13.2.2015 dáno opět na opravu pro nevýkonnost baterie / 10-15 min/ a poté temno a požadováno opět vrácení peněz a odstoupení od kupní smlouvy....Vámi zamítnuto. číslo reklamace FRC2015004966.
Vaše zamítnutí je protiprávní. Nikde není napsáno, že baterie má záruku 6. měsíců. Nemá to podporu ani v občanském zákoníků. Dokonce to nemáte napsáno ani ve vašem reklamačním řádu.
Baterie je součást tabletu a proto se na ní vztahuje stejná záruční lhůta tj. 24. měsíců.
Projevuji nesouhlas s Vaším vyjádřením a požaduji odstoupení do kupní smlouvy a žádám navrácení kupní ceny tabletu tzn. 5016,- Kč.
Miroslav Onderka
tablet Goclever tab R 974 vč.GCTR97412100195
Vrácení penez.
|
Tweet |
Zákonná záruční lhůta činí při prodeji spotřebního zboží 24 měsíců. Podle § 627 odst. 3 zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, platí, že jakákoliv ujednání mezi prodávajícím a kupujícím, uzavřená před uplatněním práva z odpovědnosti za vadu prodané věci, pokud by v jejich důsledku toto právo zaniklo nebo bylo omezeno, jsou neplatná. tedy je nutné uzavřít, že záruka se vztahuje na věc jako celek.
Pokud se jedná o totožné vady, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány (kromě jedné), a poslední reklamace byla zamítnuta. Pokud má vada stejné projevy a několikrát již byla reklamace shledána oprávněnou, existuje předpoklad, že i nyní se může jednat o vadu. Z tohoto důvodu je odůvodnění velmi důležité. V případě uznané reklamace by byl zvolený nárok spotřebitele pro prodávajícího závazným.
Pokud bylo zboží zakoupeno na sklonku roku 2012, je nutné ověřit, zda byla poslední reklamace uplatněna v záruční době. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby dle § 627 odst. 1 zák. č. 40/1964 Sb. nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání.
Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt doposud nevyužil možnosti vyjádřit se, žádáme ho o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud tak neučiní do týdne, budeme nuceni stížnost, z důvodu nereakce podnikatele, uzavřít.
Vzhledem k tomu, že žádná ze stran již nevyužila možnost vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.