Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#61783Nedobytné zaplacené zboží a stornované bez mého vědomí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2022, před 2 lety

Markéta Becková

Znění stížnosti

Objednaný a zaplacený mrazák po 8 dnech stále nedorazil na email.nikdo nereagoval slečna na telefonu řekla že to urguje je prý stále ve skladu večer přísel email že jsem vrátila zboží (které jsem ani neviděla)opět jsem volala jiná slečna že se stala chyba a že si ho musím objednat znovu že to jinak nejde snažila jsem se jí vysvětlit že je zaplacený a stale dokola že to jinak nejde žádné jiné instrukce nic jen že to jinak takže nemám peníze ani mrazák


Produkt

Mini mraznička


Požadované řešení

Prosím o urychlené zaslání mrazáku a sleva by nebyla marná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:51, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že zboží, které je předmětem kupní smlouvy, bude dodáno ve lhůtě dle dostupnosti zboží a provozních možností prodávajícího po prověření stavu skladových zásob; to platí i v případě, že v internetovém obchodě prodávajícího je u popisu příslušného zboží uvedena obvyklá doba dodání či odeslání zboží, neboť informace o takovéto době má pouze orientační charakter a definitivní dobu dodání či odeslání zboží stanoví prodávající dle dostupnosti zboží a dle svých provozních možností po prověření stavu skladových zásob.

Pokud však byla smlouva zrušena ze strany podnikatele, mělo by dojít také k navrácení finančních prostředků spotřebitelky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2022 14:56, před 2 lety

Dobrý den, paní Becková, mrzí nás situace, která u Vaší objednávky nastala. Věříme, že tato situace se již nebude opakovat. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 14:39, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.