Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Objednaný a zaplacený mrazák po 8 dnech stále nedorazil na email.nikdo nereagoval slečna na telefonu řekla že to urguje je prý stále ve skladu večer přísel email že jsem vrátila zboží (které jsem ani neviděla)opět jsem volala jiná slečna že se stala chyba a že si ho musím objednat znovu že to jinak nejde snažila jsem se jí vysvětlit že je zaplacený a stale dokola že to jinak nejde žádné jiné instrukce nic jen že to jinak takže nemám peníze ani mrazák
Mini mraznička
Prosím o urychlené zaslání mrazáku a sleva by nebyla marná
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že zboží, které je předmětem kupní smlouvy, bude dodáno ve lhůtě dle dostupnosti zboží a provozních možností prodávajícího po prověření stavu skladových zásob; to platí i v případě, že v internetovém obchodě prodávajícího je u popisu příslušného zboží uvedena obvyklá doba dodání či odeslání zboží, neboť informace o takovéto době má pouze orientační charakter a definitivní dobu dodání či odeslání zboží stanoví prodávající dle dostupnosti zboží a dle svých provozních možností po prověření stavu skladových zásob.
Pokud však byla smlouva zrušena ze strany podnikatele, mělo by dojít také k navrácení finančních prostředků spotřebitelky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Becková, mrzí nás situace, která u Vaší objednávky nastala. Věříme, že tato situace se již nebude opakovat. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.