Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61786Neexistující podpůrný spoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2022, před 2 lety

Eva Bakkar

Znění stížnosti

Dobrý den,
ve čtvrtek, 27.10. jsme s dětmi přišli v Brně na autobusové nádraží s tím, že náš spoj má dorazit v 18:00. Při kontrole na informační tabuli u našeho spoje svítila informace, že přijede o 10 min později. V 18:12 autobus opravdu dorazil, ale řidič kontrolující lístky suše odvětil, že máme lístek na posilující spoj. Když jsem se já a skupina další otázali, kdy dorazí tento spoj, řidič odvětil, že už dávno ujel.
V naprostém šoku jsem volala na help linku, kde mi bylo řečeno, že to je má vina, když autobus ujel, protože tento spoj přijel v čas a že další spoj je až v 10 večer. Jen pro informaci, se mnou na nástupišti bylo zanecháno dalších více jak dvacet lidí. Nejsem si jistá, že bychom my všichni přehlédli autobus. Po té, co jsem na poslední chvíli koupila lístky na nový, tentokrát vlakový spoj, jsem se snažila zachytit, co nejvíce lidí se stejným osudem, a požádala je o jméno a email, abych mohla doložit, že nás opravdu nebylo pár.
Po té, co jsem vše odeslala na Regiojet se seznamem lidí a fotografii nás všech mi dnes přišla odpověď, že je má žádost zamítnuta, protože posilující spoj přijel na čas. Obracím se tedy na vás s žádosti o pomoc a možné instrukce, jak dál.

s pozdravem

Eva Bakkar


Požadované řešení

Ráda bych docílila navrácení zaplacené cesty neboť ta se neuskutečnila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 15:31, před 2 lety

V případě, že bylo z jízdenky patrné, že má jít o posilující spoj, a bylo zde uvedeno, o jaký spoj se jedná (v kolik hodin a kde mohou cestující spoj očekávat atd.) a služba by byla řádně poskytnuta, jednalo by se o pochybení spotřebitele.

Pokud však nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit u společnosti reklamaci. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu zaplatil.

Porušila-li společnost skutečně svou smluvní povinnost, má spotřebitel rovněž právo domáhat se náhrady škody, která mu z důvodu porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. V takovém případě bude na spotřebitelovi, aby prokázal, že mu vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.

Pokud by došlo k situaci, že přepravce reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl postup společnosti prostudovat a rozporovat zjištěný stav věci u soudu. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:30, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.