Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Cislo zakaznicke karty 111452420
Zmena mista dodani od 16.02.2015
Zadost predlozil jsem pro 4 osoby (cela rodina)
Zaplaceno 1092 kc danovy doklad 190222.
Presmerovani NEfunguje vubec.
Poslal jsem testovaci doporuceny dopis: RR005767474CZ
Stav na dnes 7.3.2015 : 5.3.2015 Uložení zásilky - adresát nezastižen.
Za obdobi 16.02.2015 - 7.3.2015 nase rodine (ja, manzelka, dospela dcera-18 a syn-27) nebylo dorucene 17 dopisu z uradu, soudu, vzp, rwe. Volal jsem odesilatelum - dostal jsem informace ze dopisy se jim nevratily, tak ze asi zmizeli a moje rodina ma kvuli tomu obrouske problemy.
Zmena mista dodani od 16.02.2015 Cislo zakaznicke karty 111452420
Zadam o vraceni dopisu a jmeno prijmeni odpovedne osoby
|
Tweet |
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spořebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.