Společnost


DOMATECH.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61790Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2022, před 2 lety

Pavel Kunovský

Znění stížnosti

1.8. 2022 jsme koupili trampolíny znacky Marimex od spolecnosti
Domatech. Po mesíci jsme zjistili vady- praskliny v kruhovém rámu,
utrhlé ocko od závesu pružiny, prasklé pružiny. Trampolínu jsme
reklamovali, dne 8.9. 2022 nám byly poslány 1ks Uspona,21 ks pružin,
skákací plocha, 6 x trubka rámu. Následne jsme díly vymenily a po
nekolika dnech se objevily ty samé závady. Trampolínu jsme opet
reklamovali, žádali jsme vrácení penez, ale dostali jsme zamítavé
vyjádrení- trampolína že se nachází na nerovném povrchu a její
konstrukce je naklonená. Vrácení penez nemužou vyhovet, bylo
posláno 33ks pružin a 11 ks U spon. 18. 10. jsme trampolinu
reklamovali znovu-opet ten samý problém, reklamaci nám zamítli.


Produkt

trampolína značky Marimex


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 09:16, před 2 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.