Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61794Prosba o vrácení spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2022, před 2 lety

Karolína Lasotová

Znění stížnosti

Vážený zástupce Českých dráh,

jakožto student, který dojíždí každý den do dvěmi spoji z Návsí do Frýdku-Místku tak se ne nevýjimečně stává že nám vlak do FM ujede. Minulý rok jezdil ještě spoj v 7:15 a my jsme díky tomu nezameškali tolik vyučování. Bohužel v tomto školním roce se až moc stává že vlak nepočká ani 2 minuty a odjede. Prosíme o znovu vrácení spoje v 7:15.

Budeme doufat že nám vyhovíte.


Požadované řešení

navrácení vlaku v 7:15


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 15:59, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.