Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dcera začala pod záštitou Sport Academy navštěvovat plavecký kroužek. Bohužel toto není možné ze spoustu důvodů, jedná se o špatný čas (to jsme před zaplacením nevěděli), trenéři se střídají, nebo děti jednou vůbec nepřevzali, vrací se mokré a celkově dcera na kroužek chodit nechce. Pana Hniličku jsem žádala jak telefonicky, tak emailem o zrušení a navrácení platby ale naprosto přestal komunikovat a mobil má vyplý. Jak v tomto případě dál postupovat? Děkuji
Plavecký kroužek Praha
Navrácení platby za všechny dosavadní lekce, mimo třech, na kterých byla přítomna.
|
Tweet |
Na svých webových stránkách společnost uvádí, že v případě zrušení smluvené lekce je nutné ji zrušit e-mailem storno24@sportacademy.cz nejpozději 24h před začátkem smluvené hodiny. V jiném případě bude lekce účtována v plné výši. Do dalšího trimestru kurzu je možné přenést nejvýše 2 řádně omluvené lekce.
Ceník lekcí a storno podmínky společnosti Sport Academy nalezne spotřebitel zde: http://www.sportacademy.cz/cenik/.
Jestliže službu nelze využít z důvodu nabídnutí nevhodného času lekce, měl by mít spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Poskytovatel služby však může nabídnout jiný termín lekcí.
V případě odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb u zbývajících lekcí bude třeba počítat s úhradou poměrné části smluvené ceny. Nereaguje-li prodávající na emaily je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.