Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61808Zrušený koncert Gregorian 12. 3. 2020 v Praze, nevrácené vstupné 2x 1 590 Kč.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2022, před 2 lety

Andrea Krákorová

Znění stížnosti

U společnosti FP PRO, s.r.o. (kontakt: Kateřina Záhorská) jsem zakoupila na základě faktury ze dne 14.11.2019 dvě vstupenky na koncert GREGORIAN, který se měl původně uskutečnit 12.03.2020 v Praze od 19 h. v kongresovém centru. Nejprve byl původní termín (kvůli Covidu) posunut na 11.02.2022 a nakonec byl koncert zcela zrušen. Na stránkách info-zrusene-akce@smsticket.cz a www.gregorian2020.cz byly uvedeny dvě varianty, jak lze získat zpět zaplacené vstupné. Vybrala jsem variantu vrácení vstupného v plné výši po 31.10.2022. Žádost o vrácení vstupného v plné výši jsem poslala opakovaně (9.2.22, 15.2.22, 22.2.22, 4.3.22) na e-mail: fppro@fppro.cz, neboť ,dle pokynů, jsem se měla obrátit s žádostí tam, kde jsem vstupenky zakoupila. Bohužel, nikdo se mi neozval, na e-maily nereagují, a ani mi dosud nevrátili peníze. Pak jsem se z TV dozvěděla, že společnost FP PRO, s.r.o. vstupné od lidí vybrala, ale vystupujícím nic nezaplatila.


Produkt

Koncert GREGORIAN 2020 - dvě vstupenky za 2x 1 590 Kč.


Požadované řešení

Prosím o vrácení částky v plné výši, tj. 2x 1 590 Kč = 3 180 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 11:38, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud již tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považuje se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.