Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#61812Nedodána výhra z Clubcard soutěže

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2022, před 2 lety

Petra Čičo

Znění stížnosti

Zúčastnila jsem se soutěže v Clubcard o Nescafé Dolce Gusto mini kávovar a dne 27.9.2022 mi byla doručena v Clubcard zpráva - gratulace k výhře. Obdržela jsem taktéž e-mail a zákaznické centrum mě kontaktovalo i telefonicky,kdy jsem potvrdila adresu k doručení. Výhru jsem dodnes neobdržela,se zákaznickým centrem jsem si vyměnila asi deset emailů, už na ně neráčí ani reagovat. Bylo mi přiděleno referenční č.***.Po pravdě jsem šokovaná, že takový gigant jako je Tesco má něco takového zapotřebí. Bůh ví jak to s těmi všemi soutěžemi je, kolika dalším lidem se stalo, že jim nevyplatili výhru?


Produkt

Kávovar Nescafé Dolce Gusto mini


Požadované řešení

Samozřejmě vyplácení výhry a omluva ze strany zákaznického centra.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 12:29, před 2 lety

V uvedeném případě platí, že slib zavazuje a úmluvy se mají dodržovat, což jsou základní zásady soukromého práva. Společnost by tak měla výhru dodat v přiměřené lhůtě.

Pokud společnost výhru nezaslala nebo za ni neudělila odpovídající náhradu, mohlo by se jednat také o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.