Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Přez 4hodiny meškání a když už se konečně dostaneme do vlaku směrem Praha tak špinavé záchody obsluha l ničemu! Zaplatila jsem si místo s dítětem a nakonec musí dítě sedět vedle mě a spát mi na ruce třeba 2hodiny protože na kočárek není prostor hlavně že jsem si jízdenku kupovala i s místem pro kočárek. Hrůza a děs.
Vzhledem meškání který trvalo přez 4hodiny by si cestující zasloužili aspoň něco malého k snědku než jen obyčejnou kávu zdarma.
|
Tweet |
Spotřebitelka může službu reklamovat, jestliže nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
K chování obsluhy:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.