Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61816Nevrácené peníze za koncert GREGORIAN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2022, před 2 lety

Martina Kandová

Znění stížnosti

U společnosti SMS ticket jsem zakoupila na základě faktury ze dne 18.10.2019 dvě vstupenky na koncert GREGORIAN, který se měl původně uskutečnit 12.03.2020 v Praze od 19 h. v kongresovém centru. Nejprve byl původní termín (kvůli Covidu) posunut na 11.02.2022 a nakonec byl koncert zcela zrušen. Na stránkách info-zrusene-akce@smsticket.cz a www.gregorian2020.cz byly uvedeny dvě varianty, jak lze získat zpět zaplacené vstupné. Vybrala jsem variantu vrácení vstupného v plné výši po 31.10.2022. Žádost o vrácení vstupného v plné výši jsem poslala na smsticket, který sdělil, že vstupné nevrací at se obrátím na společnost FP PRO na e-mail: fppro@fppro.cz, neboť ,dle pokynů, jsem se měla obrátit s žádostí tam, kde jsem vstupenky zakoupila. Bohužel, e-mail se nedoručuje, a ani mi dosud nevrátili peníze. Pak jsem se z TV dozvěděla, že společnost FP PRO, s.r.o. vstupné od lidí vybrala, ale vystupujícím nic nezaplatila.


Produkt

2 X 590 kč Balkón vlevo - vchod 4.p., řada 23 místo 3 590 Kč, Balkón vlevo - vchod 4.p., řada 23 místo 4 590 Kč


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ
prosím o info na e-mail : martina.73@email.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 11:10, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:40, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.