Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61821Sporenie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2022, před 2 lety

Zlatica Šenková

Znění stížnosti

Cesta z Košice -Praha 2.11.2022,. Nie každý má inter.bankovnictvo, nie, že vlak má 4h meškanie, no nemôžete si nič kúpiť, kvôli inter.bank, takže hladný cestujete aj z dieťaťom. Katastrofa. Aj,keď pri kúpení lístka hlasite z 2r.dietatom, kočík,a na to príde stevardka a kočík musíte zložiť, pretože ževraj to je Núdzový východ. Tak ako sa dá cestovať keď detské kupe obsadené a lístky som kupovala 3tyzdne do predu. Platím miestenku pre 2r dieťa, platím za kočík, ktorý musí byť zložený,je toto možné??? Na vaše výhovorky si ráda počkám, pretože toto sa vysvetliť nedá.


Požadované řešení

Umožniť cestovanie z batolatmi, umožniť si kúpiť jedlo cez terminál platba kartou alebo hotovosť.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 12:00, před 2 lety

Spotřebitelka může službu reklamovat, jestliže nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnosti na společnost RegioJet je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.