Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Cesta z Košice -Praha 2.11.2022,. Nie každý má inter.bankovnictvo, nie, že vlak má 4h meškanie, no nemôžete si nič kúpiť, kvôli inter.bank, takže hladný cestujete aj z dieťaťom. Katastrofa. Aj,keď pri kúpení lístka hlasite z 2r.dietatom, kočík,a na to príde stevardka a kočík musíte zložiť, pretože ževraj to je Núdzový východ. Tak ako sa dá cestovať keď detské kupe obsadené a lístky som kupovala 3tyzdne do predu. Platím miestenku pre 2r dieťa, platím za kočík, ktorý musí byť zložený,je toto možné??? Na vaše výhovorky si ráda počkám, pretože toto sa vysvetliť nedá.
Umožniť cestovanie z batolatmi, umožniť si kúpiť jedlo cez terminál platba kartou alebo hotovosť.
|
Tweet |
Spotřebitelka může službu reklamovat, jestliže nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnosti na společnost RegioJet je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.