Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 26.12.2013 jsem zakoupil zimní obuv ve vaší prodejně Sportisimo v oc Černý most.Dne 7.11.2014. jsem obuv přišel reklamovat jelikož se mi propadly paty(vnitřní) u obou bot..Dne 7.12.2014 jsem byl kontaktován vaším zaměstnancem,že mi nebyla reklamace uznána,že se jedná o opotřebení materiálu(boty byly nošeny pouze na danou sezónu)S reklamací jsem nesouhlasil(ještě tentýž den od kontaktování),podal písemný nesouhlas a obuv si nepřevzal.Dnes je tomu 90dnů co mě nikdo nekontaktoval.Včera tj.6.3.2015 jsem volal na pobočku Černý most,kde mi pracovník sdělil že netuší o jakou reklamaci se jedná a že boty nejsou na pobočce,že mně bude kontaktovat druhý den tj.7.3.2015 vedoucí prodejny,nikdo mi samozřejmě nevolal,tak jsem na pobočku dnes opět volal Já osobně.Asi paní vedoucí mi sdělila,že jelikož jsem nesouhlasil s vyřízením reklamace,máte neomezenou dobu na vyřízení mého nesouhlasu(to je vše co mi byla ochotná k mému dotazu jak to s vyřízením vypadá zdělit).Nevím jakou dobu si pod tímto pojmem mám představit a představa třeba 5 let mně celkem děsí...!Nyní nemám ani obuv,ani peníze.
O daném problému se chystám poradit se svým právníkem,jelikož se mi tento postup zdá nepřiměřený(o přístupu vašich zaměstnanců ani nemluvě).
Doufám,že se nám věc podaří vyřídit Janoško.
vrácení peněz/ztráta důvěry
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanovuje v § 19 povinnost prodávajícího vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů. Pokud byla reklamace již zamítnuta, ale spotřebitel odmítl věc převzít a prodávající si věc ponechal k novému posouzení, nenahlíželo by se na takové jednání jako na opětovné reklamační řízení. Záleželo by proto, co bylo obsahem dohody stran. Spotřebiteli lze doporučit, aby vyzval prodávajícího k vyjádření. Pokud by prodávající trval na zamítnutí reklamace, musel by spotřebitel rozporovat zamítnutí znaleckým posudkem.
Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.