Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jiz dlouho dostavam od O2 informacni SMS pro cizi tel. cislo (*** predplacena karta). Jsou to informace o stavu kreditu, nabijeni apod. Resila jsem to opakovane pres zakaznickou linku i na prodejne. Pry s tim nemohou nic delat. Volala jsem i na dane cislo, majitel mi sdelil, ze ve svem profilu zrusil zasilani SMS na moje cislo, ale stav stale trva. Obtezuje mne to, zpravy chodi casto v noci nebo k ranu, i nekolik behem par minut. Nechci SMS od O2 zcela zablokovat, nechodily by pak ani informace, ktere jsou urceny me.
Pozaduji zruseni zasilani zprav urcenych pro tel. c ** na moje tel. c. (uvedu jako neverejny udaj). Dekuji. Tomanova
|
Tweet |
Spotřebitel má právo uplatnit reklamaci na poskytovanou službu. Společnost je následně povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
Stížnost předáváme společnosti, aby mohla uvést důvod, pro který nelze tyto SMS zrušit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Tomanová,
rád se na popisovanou situaci blíže podívám.
Doplňte mi prosím ještě do sekce neveřejných údajů číslo dané předplacené karty a dále příklady data a času, kdy Vám jsou předmětné zprávy doručeny.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Doplnuji informace
C. predplacene karty je 606 545 624, SMS napr. 6.11.v 9.19, 5.11. ve 23.51 a v 9.00- 4 SMS , 4.11. ve 14.06 - 5 SMS, 3.11. ve 13.11 a 10.51, 2.11. 18.33 - 5 SMS....
Za vyrizeni mnohokrat dekuji.
Tomanova
Dobrý den, paní Tomanová,
děkuji moc za doplnění. Zákazník pravděpodobně omylem uvedl Vaše číslo jako kontaktní. Za nepříjemnosti se moc omlouvám, Vaše číslo jsem odebral z kontaktních údajů zákazníka a nadále Vám tyto zprávy nebudou zasílány.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Děkuji mnohokrát za vyřízení. Tuto záležitost (myslím, že nejsem jediná) by ale měli být schopni vyřídit na pobočce nebo na lince. S pozdravem. Tomanová
Dobrý den, paní Tomanová,
děkuji moc za doplnění. Zákazník pravděpodobně omylem uvedl Vaše číslo jako kontaktní. Za nepříjemnosti se moc omlouvám, Vaše číslo jsem odebral z kontaktních údajů zákazníka a nadále Vám tyto zprávy nebudou zasílány.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za velmi rychlé vyřízení.