Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#61838SMS pro jine tel. cislo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2022, před 2 lety

Michalela Tomanová

Znění stížnosti

Jiz dlouho dostavam od O2 informacni SMS pro cizi tel. cislo (*** predplacena karta). Jsou to informace o stavu kreditu, nabijeni apod. Resila jsem to opakovane pres zakaznickou linku i na prodejne. Pry s tim nemohou nic delat. Volala jsem i na dane cislo, majitel mi sdelil, ze ve svem profilu zrusil zasilani SMS na moje cislo, ale stav stale trva. Obtezuje mne to, zpravy chodi casto v noci nebo k ranu, i nekolik behem par minut. Nechci SMS od O2 zcela zablokovat, nechodily by pak ani informace, ktere jsou urceny me.


Požadované řešení

Pozaduji zruseni zasilani zprav urcenych pro tel. c ** na moje tel. c. (uvedu jako neverejny udaj). Dekuji. Tomanova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 16:13, před 2 lety

Spotřebitel má právo uplatnit reklamaci na poskytovanou službu. Společnost je následně povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

Stížnost předáváme společnosti, aby mohla uvést důvod, pro který nelze tyto SMS zrušit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2022 15:46, před 2 lety

Dobrý den, paní Tomanová,
rád se na popisovanou situaci blíže podívám.
Doplňte mi prosím ještě do sekce neveřejných údajů číslo dané předplacené karty a dále příklady data a času, kdy Vám jsou předmětné zprávy doručeny.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2022 09:59, před 2 lety


Michalela Tomanová

Doplnuji informace
C. predplacene karty je 606 545 624, SMS napr. 6.11.v 9.19, 5.11. ve 23.51 a v 9.00- 4 SMS , 4.11. ve 14.06 - 5 SMS, 3.11. ve 13.11 a 10.51, 2.11. 18.33 - 5 SMS....
Za vyrizeni mnohokrat dekuji.
Tomanova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2022 11:06, před 2 lety

Dobrý den, paní Tomanová,
děkuji moc za doplnění. Zákazník pravděpodobně omylem uvedl Vaše číslo jako kontaktní. Za nepříjemnosti se moc omlouvám, Vaše číslo jsem odebral z kontaktních údajů zákazníka a nadále Vám tyto zprávy nebudou zasílány.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2022 11:18, před 2 lety


Michalela Tomanová

Děkuji mnohokrát za vyřízení. Tuto záležitost (myslím, že nejsem jediná) by ale měli být schopni vyřídit na pobočce nebo na lince. S pozdravem. Tomanová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2022 12:08, před 2 lety

Dobrý den, paní Tomanová,
děkuji moc za doplnění. Zákazník pravděpodobně omylem uvedl Vaše číslo jako kontaktní. Za nepříjemnosti se moc omlouvám, Vaše číslo jsem odebral z kontaktních údajů zákazníka a nadále Vám tyto zprávy nebudou zasílány.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.11.2022 12:57, před 2 lety


Michalela Tomanová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za velmi rychlé vyřízení.