Společnost


Navis trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6185Náhrada škody a zamítnuté reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2015, před 10 lety

Petr Salava

Znění stížnosti

Dobrý den,
k vánocům 2014 jsem dostal jako dárek MT. Při nabíjení nebylo možné pracovat na displeji, po 14 dnech přestal nabíjet. S MT jsem nacházel dle návodu, nebyl vystaven vlhkému prostředí. FA byla vystavena 4.12.2014 datum splatnosti 18.12.2014. Reklamaci jsem odeslal 19.1.2015, byla přijata 26.1.2015 (oznámení mailem). 20.2.2015 oznámeno mailem ukončení reklamace k 19.2.2015. Poštou jsem 23.2.2015 obdržel vyjádření - záruka neuznána, přístroj nesplňuje podmínky a předpoklady záruční opravy, nalezena oxidace na základní desce, oprava MT není možná, MT vrácen zpět bez opravy. Obratem jsem odeslal email a doporučený dopis s nesouhlasem a MT vrátil prodejci. Na poště Rychnov od 24.2.2015 prodejcem přijat až 2.3.2015. 6.3.2015 mi byl opět vrácen. Prodejce nereaguje na emaily, dopisy ani telefonáty. 9.3.2015 odesílám doručenkou odstoupení od kupní smlouvy na základě §616 odst. 4 obč. zák.


Produkt

Sony Xperia L, výrobní číslo 359611054262929


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2015 12:51, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Měl by tedy zejména prokázat, že reklamovaná vada nebyla na zboží při převzetí. V době převzetí se mohlo jednat o vadu, která byla tzv. skrytá a v rámci užívání se teprve projevila. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o mechanickém poškození, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud by prodávající trval na zamítnuté reklamaci, může se spotřebitel rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 15:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.