Počet nahlášených stížností: | 577 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
stížnost jsem už celou rozvedla do emailu,který jsem odeslala na adresu vašestižnosti.Adresát dělá mrtvého brouka,co s tím,
Jana Kielerová
Ráda bych zjistila s vaší pomocí,kam zboží vrátit,děkuji Kielerová (****)
|
Tweet |
Stránky neobsahují obchodní podmínky, tím pádem neznáme provozovatele a nevíme, komu by spotřebitelka měla odstoupení od smlouvy adresovat.
Jak již bylo uvedeno v minulé stížnosti, spotřebitelka má právo odstoupit od smlouvy (pokud by se vztah řešil dle českého práva), jelikož však neznáme majitele/provozovatele e-shopu, vůči kterému lze toto právo uplatnit, je šance na uplatnění práva minimální.
Spotřebitelům vždy doporučujeme si daný e-shop před zaplacením kupní ceny ověřit, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.