Společnost


VaVeDa s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61852Nekompletní dodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2022, před 2 lety

Jana Dlouhá

Znění stížnosti

Namontovali jsme posuvné skleněné dveře.Zjistili jsme,že chybí záslepky lišty.Po několika mailech jsme se dopracovali k řešení,že nám budou zaslány.Když asi po měsíci došly,jsou úplně jiného rozměru.


Produkt

Č.výrobku je 052 posuvné skleněné dveře Flamengo 775x2050mm


Požadované řešení

Jen prosím o zaslání správného rozměru záslepek na tento typ dveří.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 16:32, před 2 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel již reklamaci uplatnil a chybějící díly společnost zaslala. Vzhledem k tomu, že díly nepasují ke dveřím a jsou tak vadné, má kupující právo reklamovat tyto díly, popř. by mohl od kupní smlouvy odstoupit dle § 2004 občanského zákoníku, pokud pro něj částečné plnění nemá význam.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován v případě reklamace nebo vrácení zboží: VaVeDa s.r.o., Michalovická 20, 412 01 Litoměřice. Více ohledně kontaktování společnosti spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dum-zahrada24.cz/dum-zahrada24/2-KONTAKTY.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:42, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.