Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#61853Zabklovana karta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2022, před 2 lety

Ľubomír Kollár

Znění stížnosti

Dobrý deň som váš dlhodobý zákazník, chcem sa len spýtať prečo keď napíšem mail na info tak nedostanem žiadnu odpoveď ohľadom zistenia môjho stáleho nákupu.Mal som zablokovanú kartu a chcem ju odblokovať tak som im napísal ale žiadna odpoveď.Ďakujem za skorú odpoveď.


Požadované řešení

Odblokovať


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 16:31, před 2 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem - jsme tedy zprostředkovatelé komunikace, nikoli prodávající.

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Dle podmínek společnosti:
"Veškeré úkony ohledně zákaznického účtu mohou být provedeny pouze na základě požadavku zákazníka společnosti (osoby, který učinila objednávku) případně i třetí osoby, která doloží, že může za osobu, která učinila objednávku, jednat.

K zablokování zákaznické karty dochází pouze na základě informací o úmrtí nebo o změně stavu zákazníka, který pozbyl způsobilost k právním úkonům."

Spotřebiteli doporučujeme obrátit se se svým požadavkem přímo na zákaznické centrum společnosti, které je k dispozici každý pracovní den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle 389 005 115. Cena za volání by se neměla lišit od základní sazby tarifu spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2022 09:46, před 2 lety

Vážený pane Kolláre,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Vaše zákaznická karta byla zablokována, protože v minulosti došlo k problémům s Vašimi úhradami. Nyní je již vše v pořádku a zákaznická karta byla opět odblokována.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 22:03, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 13:35, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.