Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň som váš dlhodobý zákazník, chcem sa len spýtať prečo keď napíšem mail na info tak nedostanem žiadnu odpoveď ohľadom zistenia môjho stáleho nákupu.Mal som zablokovanú kartu a chcem ju odblokovať tak som im napísal ale žiadna odpoveď.Ďakujem za skorú odpoveď.
Odblokovať
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem - jsme tedy zprostředkovatelé komunikace, nikoli prodávající.
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Dle podmínek společnosti:
"Veškeré úkony ohledně zákaznického účtu mohou být provedeny pouze na základě požadavku zákazníka společnosti (osoby, který učinila objednávku) případně i třetí osoby, která doloží, že může za osobu, která učinila objednávku, jednat.
K zablokování zákaznické karty dochází pouze na základě informací o úmrtí nebo o změně stavu zákazníka, který pozbyl způsobilost k právním úkonům."
Spotřebiteli doporučujeme obrátit se se svým požadavkem přímo na zákaznické centrum společnosti, které je k dispozici každý pracovní den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle 389 005 115. Cena za volání by se neměla lišit od základní sazby tarifu spotřebitele.
Vážený pane Kolláre,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Vaše zákaznická karta byla zablokována, protože v minulosti došlo k problémům s Vašimi úhradami. Nyní je již vše v pořádku a zákaznická karta byla opět odblokována.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.