Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Zaciatkom septembra som sa u Vas informovala ohladom predpredaja listkov na autovlak Pha - Poprad Tatry na den 23.12.2022.
Vas zamestnanec kontaktneho centra podal informaciu, ze predpredaj bude spusteny 11.listopadu. Dnes som uplnou nahodou zistila, ze predpredaj je dva mesiace pred cestou.
Musim vyslovit mimoriadnu nespokojnost co sa tyka informacii podanych vasim klientom. Jak telefonickych tak tych co su uvedene na webu. NIKDE NIE JE NAPISANE, ZE PREDPREDAJ TREBA USKUTOCNIT 2 MESIACE DOPREDU. A ak niekde je, tak to je urcite dobre skryte, tak aby sa uzivatel vasich stranok k tejto informacii jednoducho cestu nenasiel.
System pre Eshop neda informaciu, ci su lístky na tento den vypredané, alebo ci je problem niekde inde.
Volam znovu na infolinku. Pani mi nabídne, ze se podiv ci tam este listes k dispozicii su. Po cheville serpenta mi oznamuje, ze sa jej nedari pripojit k autovlaku auto a nevie greco. Vraj mi zavola hned ano bude vediet viac. Ktovie, ci vobec zavola a ci to ja kvoli detom budem moct zdvihnut. Naozaj nemam slov! Ako mam teraz tuto situaciu vyriesit pre 3dospelych, dve deti a jedno 6mesacne batola? Dakujem
dostupnost a predpredaj listkov na autovlak
Lístky na autovlak 23.12.2022
|
Tweet |
Autovlak představuje přepravu aut společně s cestujícími. S jedním autem můžou kromě řidiče cestovat maximálně čtyři spolucestující. Více informací ohledně toho, jak cestovat s autovlakem nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-7494/jak-cestovat-autovlakem.
Dle § 166 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele. Tedy v tomto případě poskytnuté informace ohledně spuštění předprodeje dne 11. listopadu po telefonu jsou pro společnost závazné.
Spotřebitel si může stěžovat i na chování zaměstnanců společnosti, kteří neposkytli adekvátní informace. Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.