Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, dne 14.11.2014 jsem na pobočce Kladno podal žádost o ukončení smlouvy číslo 715774511. Jedná se o osobní automobil 1SM8258. Žádost byla přijata a potvrzena, nové pojištění mám již zaplacené a z vaší strany mě neustále upomínáte o zaplacení. Je mi to velmi , velmi nepříjemné dokonce jsem šel osobně znovu s dokumentem o zrušení na pobočku Kladno a byl jsem ujištěn že chybu napraví ale bohužel mi přišlo dokonce nyní dopručené psaní opět o nezaplacení! Bohužel to není první špatná zkušenost s pobočkou KLADNO, proto žádám udělejte v této věci pořádek!!!! Děkuji Pokorný.
Omluva z vaší strany.
|
Tweet |
Pokud si je spotřebitel jistý, že smlouva byla ukončena a z jeho strany nevznikly žádné nedoplatky vůči společnosti, doporučujeme společnosti doložit řádné ukončení smlouvy, a to nejlépe přímo na kontaktní adrese, která je uvedena na zaslané upomínce.
Od společnosti jsme obdrželi zprávu o tom, že mezi stranami došlo ke smírnému vyřešení sporu. Prosíme proto spotřebitele, aby tuto informaci potvrdil, případně aby z důvodu dosažení dohody stížnost uzavřel a připojil své hodnocení.
Spotřebitel již nevyužil možnosti vyjádřit se k případu. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.