Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6187Neoprávněné upomínání nezaplaceného autopojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2015, před 10 lety

Jiří Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.11.2014 jsem na pobočce Kladno podal žádost o ukončení smlouvy číslo 715774511. Jedná se o osobní automobil 1SM8258. Žádost byla přijata a potvrzena, nové pojištění mám již zaplacené a z vaší strany mě neustále upomínáte o zaplacení. Je mi to velmi , velmi nepříjemné dokonce jsem šel osobně znovu s dokumentem o zrušení na pobočku Kladno a byl jsem ujištěn že chybu napraví ale bohužel mi přišlo dokonce nyní dopručené psaní opět o nezaplacení! Bohužel to není první špatná zkušenost s pobočkou KLADNO, proto žádám udělejte v této věci pořádek!!!! Děkuji Pokorný.


Požadované řešení

Omluva z vaší strany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2015 12:18, před 10 lety

Pokud si je spotřebitel jistý, že smlouva byla ukončena a z jeho strany nevznikly žádné nedoplatky vůči společnosti, doporučujeme společnosti doložit řádné ukončení smlouvy, a to nejlépe přímo na kontaktní adrese, která je uvedena na zaslané upomínce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2015 09:43, před 10 lety

Od společnosti jsme obdrželi zprávu o tom, že mezi stranami došlo ke smírnému vyřešení sporu. Prosíme proto spotřebitele, aby tuto informaci potvrdil, případně aby z důvodu dosažení dohody stížnost uzavřel a připojil své hodnocení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2015 18:24, před 10 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti vyjádřit se k případu. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.