Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobry den dnesni den jsme navstivili restauraci KFC ve Frydku-Mistku. Po obdrzeni a pri konzumaci jsme zjistili,ze jeden kus znacne zapacha.Byl kontaktovan meneger peovozovny,nicmene reakce byla ze je maso v porasku a Ja si vymyslim. Nicmene v teto provozovne toto bylo ji po treti.Chapu a rozumim,ze se musi setrit,ale prodavat zakaznikum zkazene maso a tvarit se ze je vse v porasku mi Vazne neprijde normalni. Jiz jsem toto pred nekolika mesici hlasil na vedeni KFC,nicmene jako by se nic nedelo a nestal jsem jako stabilni zakaznik ani o vyjadreni. Takze jste timto prisli o zakaznika a pozitivni recenze opravdu davat nebudu. Zvazuji i oznameni na hyfienickou stanici. Toro Vazne neni NORMALNI.
S pozdravem Hybl
Zkazene maso z dnesni objednavky.
Kontakt me osoby a pripadne vysvetleni a sjednani napravy.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud jde o podnět pro dozorový orgán, je jím Státní veterinární správa. Ta provádí kontroly při výrobě, skladování, přepravě, dovozu a vývozu surovin a potravin živočišného původu, při prodeji surovin a potravin živočišného původu v tržnicích a na tržištích, při prodeji potravin živočišného původu v prodejnách a prodejních úsecích, kde dochází k úpravě masa, mléka, ryb, drůbeže, vajec nebo k prodeji zvěřiny, a v prodejnách potravin, pokud jsou místy určení při příchodu surovin a potravin živočišného původu z členských států Evropské unie. Bližší údaje naleznete na www.svscr.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.