Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednala jsem si přes internet dárek pro manžela obj. č. ***, PIN *** na jméno Stedinová Ludmila. Zboží mi bylo předání ve vaší pobočce na Olšanském náměstí č. 3. Jaké bylo moje překvapení, když mi prodavačka přinesla můj balíček v otevřené , polepené a popsané úplně jiným jménem. Na krabici byly ještě zbytky starého balení. Nakupuji velmi často přes internet ale s něčím takovým jsem se ještě nesetkala. Velmi se mě to dotklo.
Ludmila Stedinová
5x toaletní voda Alpa
Chci abyste poučili prodavačky, že takto se zboží zákazníkovi nepředává. Já jsem si zboží nešla koupit do tohoto obchodu ale šla jsem si vyzvednout objednávku z internetové prodejny.
|
Tweet |
Vhodné zabalení zboží určeného k přepravě má zajistit prodávající. Prodávající tak odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Pokud by tedy došlo k poškození zboží způsobené přepravcem, jde na vrub prodejce. Spotřebitel následně může zboží reklamovat klasicky v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit.
O poškození zásilky by spotřebitel měl informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost, a to co nejdříve.
Krabice slouží pouze k ochraně přepravovaného zboží, tedy její vzhled z hlediska estetičnosti není závadou.
Pokud by se však jednalo o objednávku, která je skladem a k vyzvednutí na kamenné prodejně, prodávající není v tomto případě povinen objednávku patřičně zabalit, měl by však tyto produkty předat v originálním balení, jak je běžně prodáváno na pobočce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že subjektem stížnosti měla být společnost PeMi drogerie s.r.o. Z tohoto důvodu měníme subjekt stížnosti. Předchozí vyjádření však zůstává platné.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.