Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61874OKRADAJI LIDÉ, A LŽOU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2022, před 2 lety

Atanas Atanasov

Znění stížnosti

Dobrý den, mám špatnou zkušenost z Elgas Energy s.r.o
27 srpna my odjeli z Prahy ale vzhledem k situaci museli zůstat na Ukrajině, začali padat bomby, a bohužel ne chtěli rizikovat Napsala jsem jím email že v takové situaci (právě před tím už měla spojení na tomto emailu) odpověď žádná. Přijela po 2 měsíců poslala 6.000 teď abychom něco upozorněli, nic na ednou odpojena elektřina. Navýšení zálohy když dříve měla 1000 Kč, tak oni mně dáli 7.000 Pořádala snížit, žádné reakce. Dovolat se k ním tak to vůbec, psala i na regulaci úřad. Myslím že takové šmejdí musíme všechny nespokojeni zákazníky, prýd před úřad,jaký dovolují okrádát lidé, a poprosit uzavřít takové,,podstive,, dodavatelé. KTO MNĚ MÁ VRATIT TEĎ PENÍZE ZA TO ŽE ODPOJENÍ, A PREPOJENÍ???? PROČ NE SLYŠÍTE LIDÉ??? PAN BŮH MNĚ DÁL ZA CO TAKOVÝ TREST???PO 4 HODINÁCH SNAHY SE DOVOLAT, MNĚ ŘEKLA ŽE DÁVALI UPOZORNĚNÍ, ALE HOLKA ŽÁDNÉ DOPISY,NE ODEBRALA, A JÁ ŽÁDNÉ EMAILY NE DOSTÁLA. JAK TO MÁM S NIMA ŘEŠIT???POPROSÍM ÚŘAD O UKONČENÍ SPOLUPRÁCE,S NIMA. DÁLE OKRADAT LIDÉ NE DOVOLÍME. PŘIJDEME K VÁM....DĚKUJEME


Produkt

Odpojení


Požadované řešení

Ukončit s nimi spolupráce. Ne komunikují z zákazníkem, ne odepisuji emaily. Navýšení záloh.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2022 12:09, před 2 lety

Navýšení záloh:
Je nezbytné rozlišovat mezi navýšením záloh a navýšením ceny. Změna záloh je zpravidla možná, neboť zálohy často nebývají fixované/garantované. Je však nutné splnit několik podmínek - mezi hlavní patří informování spotřebitele o tomto zvýšení a vyhrazení si této možnosti ve smlouvě. U zvýšení záloh ale stále platí, že dle § 11 odst. 6 energetického zákona musí být zálohy nejvýše v rozsahu důvodně předpokládané spotřeby - nelze je tak zvýšit bezdůvodně (resp. na nedůvodnou výši). Spotřebitel zároveň může navrhnout její snížení. Pokud toto snížení bude o jednotky %, dodavatel energií požadavku často vyhoví bez námitek. V případě, že by však spotřebitel chtěl snížit zálohy o větší část, měl by dodavateli tento krok odůvodnit.

Výpověď závazku:
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:57, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.