Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, mám špatnou zkušenost z Elgas Energy s.r.o
27 srpna my odjeli z Prahy ale vzhledem k situaci museli zůstat na Ukrajině, začali padat bomby, a bohužel ne chtěli rizikovat Napsala jsem jím email že v takové situaci (právě před tím už měla spojení na tomto emailu) odpověď žádná. Přijela po 2 měsíců poslala 6.000 teď abychom něco upozorněli, nic na ednou odpojena elektřina. Navýšení zálohy když dříve měla 1000 Kč, tak oni mně dáli 7.000 Pořádala snížit, žádné reakce. Dovolat se k ním tak to vůbec, psala i na regulaci úřad. Myslím že takové šmejdí musíme všechny nespokojeni zákazníky, prýd před úřad,jaký dovolují okrádát lidé, a poprosit uzavřít takové,,podstive,, dodavatelé. KTO MNĚ MÁ VRATIT TEĎ PENÍZE ZA TO ŽE ODPOJENÍ, A PREPOJENÍ???? PROČ NE SLYŠÍTE LIDÉ??? PAN BŮH MNĚ DÁL ZA CO TAKOVÝ TREST???PO 4 HODINÁCH SNAHY SE DOVOLAT, MNĚ ŘEKLA ŽE DÁVALI UPOZORNĚNÍ, ALE HOLKA ŽÁDNÉ DOPISY,NE ODEBRALA, A JÁ ŽÁDNÉ EMAILY NE DOSTÁLA. JAK TO MÁM S NIMA ŘEŠIT???POPROSÍM ÚŘAD O UKONČENÍ SPOLUPRÁCE,S NIMA. DÁLE OKRADAT LIDÉ NE DOVOLÍME. PŘIJDEME K VÁM....DĚKUJEME
Odpojení
Ukončit s nimi spolupráce. Ne komunikují z zákazníkem, ne odepisuji emaily. Navýšení záloh.
|
Tweet |
Navýšení záloh:
Je nezbytné rozlišovat mezi navýšením záloh a navýšením ceny. Změna záloh je zpravidla možná, neboť zálohy často nebývají fixované/garantované. Je však nutné splnit několik podmínek - mezi hlavní patří informování spotřebitele o tomto zvýšení a vyhrazení si této možnosti ve smlouvě. U zvýšení záloh ale stále platí, že dle § 11 odst. 6 energetického zákona musí být zálohy nejvýše v rozsahu důvodně předpokládané spotřeby - nelze je tak zvýšit bezdůvodně (resp. na nedůvodnou výši). Spotřebitel zároveň může navrhnout její snížení. Pokud toto snížení bude o jednotky %, dodavatel energií požadavku často vyhoví bez námitek. V případě, že by však spotřebitel chtěl snížit zálohy o větší část, měl by dodavateli tento krok odůvodnit.
Výpověď závazku:
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.