Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již po několikáté přijela s několika minutovým zpožděním, jedná se o večerní spoj který odjíždí 21:03 ze zastávky Vidov V domkách, tímto spojem jezdím na noční do práce a po několikáté sem si musel najít jiný způsob dopravy na Nádraží abych neměl absenci v práci, v tuto dobu nejsou ve městě žádné zácpy jak je možné nabrat 14ti minutové zpoždění?
Žádám o nápravu
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti, náměty, zajímavé postřehy či dotazy týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.