Společnost


SHERWOOD Digital a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61879Utubering 2020 - akce neprobíhá, nereagují a peníze nechtějí vrátit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2022, před 2 lety

Michaela Kazdová

Znění stížnosti

V roce 2020 jsme zakoupili vstupenky na Utubering Brno za cca. 2.000,- a od té doby se akce odkládala v rámci covidových opatření, což je pochopitelné. Ovšem letošní termín 15.10.2022 byl z nedoloženého důvodu odsunut, co více - nikdo nereaguje na emaily, telefonáty - není se na koho obrátit a celé se to jeví jako podvodná akce.
Nahlásila jsem to na ČOI, bude následovat podání žaloby k soudu.


Produkt

U-tubering Brno


Požadované řešení

Neodkladné vrácení uhrazené částky za tuto akci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2022 12:15, před 2 lety

Při zrušení akce má spotřebitel samozřejmě právo na vrácení plné ceny vstupenky. U změn je třeba mít na paměti, že svojí povahou se jedná o návrh na změnu smlouvy a záleží na rozhodnutí spotřebitele, zda na změnu přistoupí. Jinak i zde má právo žádat vrácení vstupného za nedodržení smlouvy.

Domníváme se, že vyhrazuje-li si pořadatel možnost jednostranné změny programu, místa či doby konané akce, a to z pádného důvodu za předem přesně daných podmínek, a je vám tato skutečnost známa již při koupi lístků, je i tak nutný souhlas spotřebitele.

Zároveň se jedná o podstatné porušení smlouvy ze strany pořadatele, který nesplnil svou část smlouvy. Spotřebitel tedy může dle § 2002 občanského zákoníku z tohoto důvodu odstoupit od smlouvy.

Kontakt na společnost v případě reklamace/vrácení vstupného: reklamace@utubering.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.