Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#61887Nedodané zboží a nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2022, před 2 lety

Markéta Navrátilová

Znění stížnosti

V polovině září mi byl doručen nákup bez jogurtů, které ale byly zauctovany. Řešila jsem s řidičem, který slíbil, ze situaci oznámí a peníze se mi vrátí. Když se nic nedělo, napsala jsem e-mail, poté vyplnila i reklamacni formulář a snažila jsem se dovolat na zákaznickou linku. Po více než měsíci se mi z Tesca konečně ozvali, ze mi mohou dát poukaz, který jsem odmítla (Tesco tím maximálně donutí zákazníka k dalšímu nevydařeném on-line nákupu) a zadala znovu o své peníze na svůj účet. Od té doby se nic neděje. Opravdu otresný přístup. Možná kdybych platila jejich slavné členství, tak by se zajímali.


Produkt

Nedodani jogurtů a stržení penez


Požadované řešení

Požaduji minimálně vrácení penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2022 14:47, před 2 lety

Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat, jak již dle popisu spotřebitel učinil. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit. Jestliže byla dodána jiná objednávka, případně objednávka s jiným složením, neměl by být problém oprávněnost reklamace prokázat.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jídlo zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.