Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
V polovině září mi byl doručen nákup bez jogurtů, které ale byly zauctovany. Řešila jsem s řidičem, který slíbil, ze situaci oznámí a peníze se mi vrátí. Když se nic nedělo, napsala jsem e-mail, poté vyplnila i reklamacni formulář a snažila jsem se dovolat na zákaznickou linku. Po více než měsíci se mi z Tesca konečně ozvali, ze mi mohou dát poukaz, který jsem odmítla (Tesco tím maximálně donutí zákazníka k dalšímu nevydařeném on-line nákupu) a zadala znovu o své peníze na svůj účet. Od té doby se nic neděje. Opravdu otresný přístup. Možná kdybych platila jejich slavné členství, tak by se zajímali.
Nedodani jogurtů a stržení penez
Požaduji minimálně vrácení penez
|
Tweet |
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat, jak již dle popisu spotřebitel učinil. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit. Jestliže byla dodána jiná objednávka, případně objednávka s jiným složením, neměl by být problém oprávněnost reklamace prokázat.
Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jídlo zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.