Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 2.11.2022 jsem od Vás obdržel dopis, datovaný 1. 11. 2022 s konstatováním, že věříte, že jsem v pořádku obdržel zkušební balíček produktu Ženšen Energy+ a složenkou na 49,- Kč za neuhrazené poštovné.
Prohlašuji, že jsem od Vás žádný výše uvedený balíček neobdržel, takže úhrada poštovného za nedodaný produkt nepřichází v úvahu.
S pozdravem J. Šimeček
Předpis poštovného stornovat.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem - jsme tedy zprostředkovatelé komunikace, nikoli prodávající.
Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Šimečku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Vaši objednávku produktu ŽenŠen Energy+ jsme přijali dne 21.9.2022 a produkt byl na základě této objednávky odeslán na Vaši adresu. Uvádíte, že jste balíček neobdržel, související pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. V případě, že si produkt přejete zaslat znovu, informujte nás, prosím.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
NaturMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.