Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61911Neoprávněné vypnuti.nekomunikace.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2022, před 2 lety

Roman Sita

Znění stížnosti

Nedůvodně vypnutí elektřiny a plynu.zadne vyúčtování.nekomunikujou.proste hrůza.


Požadované řešení

Chci to zapnout zpět a víc komunikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2022 16:12, před 2 lety

Pokud byly spotřebitelem hrazeny veškeré zálohy a ceny za energie, neměly by být dodavatelem následně dodávky elektřiny a plynu přerušeny.

Reklamuje-li spotřebitel (byť i nedodané) vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.), v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč [dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.].

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2022 13:27, před 2 lety

Spotřebitel nás informoval, že stížnost byla se všemi podklady předána Energetickému regulačnímu úřadu.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl o výsledku řízení před ERÚ informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 13:26, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.