Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#61914Ruční pilka Brenchie, nefunkční baterie

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2022, před 2 lety

Květoslava Herychová

Znění stížnosti

Dne 25.3.2022 jsem mi došla poštou ruční pilka Benche (Obj. ***). Objednala jsem navíc baterii a řetěz. Nejméné třikrát jsem reklamovala baterií, která ihned po dodání nefunguje. V nabídce bylo uvedeno, že bude řezat cca 40 minut, to ale nebyla pravda. Pokaždé mi reklamaci vyřídili tak, že mi poslali baterií, která byla evidentně použitá, byly na ni zbytky drobných pilin, baterie byla ihned o nabití slabá a při řezánání se zastavovala,
byly znát drážky jak ji minulý uživatel nasouval do těla pilky. Dodavateli jsem sdělila, že bez funkční baterie mi je pilka k ničemu, že chci zboží vrátit. Ten mi odpověděl, že už nemůžu zboží vrátit ale odeslat k reklamaci. Když mi byla vrácena funkční baterie, zboží bych nevracela.


Produkt

Pilku jsem koupila na likvidaci náletových dřevin a řezání tenčího palivového dřeva.


Požadované řešení

Na fakturu jsem koupila dvě nové baterie. Požaduji vrácení peněz a nebo dodání dvou nových a funkčních baterií. Bez nich není možné pilku používat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2022 16:42, před 2 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci řádně ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.12.2022 18:20, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.12.2022 23:00, před 2 lety


Květoslava Herychová

Dodavateli jsem sdělila, aby mi konečně poslal adresu, kam mám odeslat zboží, protože stránky nakupdarek jsou mimo provoz. Není možnost si vytisknout a vyplnila doklad pro odeslání reklamace.O upřesnění adresy jsem již dříve marně a několikrát dodavatele žádala. Sice několikrát odpověděl zašletek reklamaci. Ale adresu neupřesnil. Nyní jsou k dispozici nejméně dvě adresy ale vzhledem k tomu, že dodavatel vyřízení reklamace všemožně oddaluje nic neříkajícím sdělením, obávám se, že by zásilku vrátil s tím, abych ji odeslala jinam a nebo že nemám přiložený příslušný formulář.
Požaduji zrušení smlouvy a vrácení peněz.
Herychová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2022 13:23, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Spotřebitelka nás požádala o možnost doplnění stížnosti. Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme zpět na ni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2022 20:14, před 2 lety


Květoslava Herychová

Svoji stížnost doplňuji v příloze o text, mail, který jsem zaslala přímo na adresu info@nakupdarek.cz, přesně jak dodavatel požadoval ve výše uvedeném oddělení Reakce společnosti ze dne 27.12.2022.
Dnes je 28.12.2022 a dosud jsem od dodavatele nedostala žádnou zprávu, tedy informaci-adresu, kam mám reklamované zboží odeslat. Důvod proč požaduji přesnou adresu a formulář jsem již uvedla v Reakci spotřebitele. Na adrese info@nakupdarek.cz jsem se už mnohokrát dožadovala informace kam reklamaci odeslat, ale dodavatel se ptal na jiné, nepodstatné věci. Komunikace vždy končila automatickou odpovědí, že mail přijali, ale odpoví později. Naposledy jsem tuto automatickou odpověď dostala 5.12.2022. Pak se dodavatel odmlčel úplně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2022 23:26, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2022 10:56, před 2 lety


Květoslava Herychová

Dobrý den, povšimněte si prosím, že sice společnost zareagovala, ale po druhé ten samý text a to 27.12. a 29.12.2022, takže na můj požadavek (já také po několikáté opakuji) aby mi odeslala sdělení, kde bude potřebná informace kam mám odeslat nefunkční pilku aby mi vrátili peníze, protože nesplnili vyřízení reklamace do 30 dnů.
Stránky nakupdarek cz jsou nefunkční a nelze tedy vytisknout formulář a kde je i adresa pro odeslání reklamovaného zboží. je to stále dokola, tentokrát se mnou dodavatel "komunikuje" přes stránky stížností DTest.
Fungují ale nové stránky Recentia.cz, kde lze objednat zboží a Rumble stoies dále odesílá zboží, které podvedení zákazníci z velké části reklamují a dodavatel na reklamace nijak nereaguje. I tam jsem odeslala požadavek na reklamaci, ale neodpověděli, jen mi dvakrát odeslali nabídku na nákup jejich zboží. Tady je ale jiná adresa pro odeslání reklamace.
Do přílohy jsem vložila tisk mailů, které jsem odeslala na adresu podle textu dodavatele v odd.stížnosti reakce společnosti.
Snad by stálo za pozornost, že dodavatel všem zákazníkům v odpovědi na stížnost odesílá do puntíku ten samý text, "že pečlivě řeší ve prospěch zákazníka.......a vyřeší k vaší spokojenosti".
Nemohu se zbavit myšlenky, že to nemyslí vážně. Hraje na čas aby podvedeného zákazníka omrzelo stále dokola odpovídat a marně se dožadovat konečného vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 11:30, před 2 lety

Děkujeme stranám za reakce.

Naše původní stanovisko je neměnné. S ohledem na robotické odpovědi společnosti v souvislosti s tím, že služba VašeStížnosti.cz funguje na dobrovolnosti stran, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Spotřebitelka se však může obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (viz výše) a v případě potřeby může využít naší telefonické právní poradny na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2023 10:30, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že jí po více než půlroce komunikace se společností byly peníze za zboží (bez poštovného) vráceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.