Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#61917Zrušení soukromého telefonního čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2022, před 2 lety

Alena Gillarová

Znění stížnosti

Dobrý den, můj manžel požádal zaměstnance pobočky o zrušení mého soukromého telefonního čísla, které jsem používala i před manželstvím a zaměstnanec, který ho měl odebrat pouze z manželova účtu ho zrušil k 4.12 2022 jako telefonní číslo úplně. Nyní odmítají sjednat napravu. Je to moje soukromé vlastnictví, žádám Vodafone, aby zjednal nápravu. Děkuji


Produkt

Číslo telefonu je ***, číslo dosavadního účtu plátce ***


Požadované řešení

Souhlasím s odebráním čísla *** z účtu plátce. Nesouhlasím se zrušením tohoto telefonního čísla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2022 16:40, před 2 lety

Zrušení telefonního čísla je možné provést pouze na základě přesně vymezených smluvních podmínek. Plní-li spotřebitel své povinnosti, které mu plynou ze smlouvy, v zásadě mu operátor nemůže svévolně zrušit telefonní číslo, pokud ho o to spotřebitel výslovně nepožádá.

Takové jednání operátora by mohlo být porušením jeho smluvní povinnosti. Vznikne-li porušením smluvní povinnosti škoda, má spotřebitel možnost žádat její náhradu (§ 2913 občanského zákoníku). Primárním způsobem náhrady škody je uvedení do původního stavu - tj. obnovení čísla.

Nepodaří-li se spor vyřešit, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení sporů vyplývajících ze smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a operátorem. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2022 10:12, před 2 lety

Dobrý den, paní Gillarová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Pokud však potřebujete dané číslo převést na jiný zákaznický účet je třeba podat písemnou žádost „Dohoda o postoupení smlouvy“. Informace naleznete na našich stránkách https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/zmeny-na-uctu/prevod-na-jineho-majitele/. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 14:48, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.