Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, můj manžel požádal zaměstnance pobočky o zrušení mého soukromého telefonního čísla, které jsem používala i před manželstvím a zaměstnanec, který ho měl odebrat pouze z manželova účtu ho zrušil k 4.12 2022 jako telefonní číslo úplně. Nyní odmítají sjednat napravu. Je to moje soukromé vlastnictví, žádám Vodafone, aby zjednal nápravu. Děkuji
Číslo telefonu je ***, číslo dosavadního účtu plátce ***
Souhlasím s odebráním čísla *** z účtu plátce. Nesouhlasím se zrušením tohoto telefonního čísla.
|
Tweet |
Zrušení telefonního čísla je možné provést pouze na základě přesně vymezených smluvních podmínek. Plní-li spotřebitel své povinnosti, které mu plynou ze smlouvy, v zásadě mu operátor nemůže svévolně zrušit telefonní číslo, pokud ho o to spotřebitel výslovně nepožádá.
Takové jednání operátora by mohlo být porušením jeho smluvní povinnosti. Vznikne-li porušením smluvní povinnosti škoda, má spotřebitel možnost žádat její náhradu (§ 2913 občanského zákoníku). Primárním způsobem náhrady škody je uvedení do původního stavu - tj. obnovení čísla.
Nepodaří-li se spor vyřešit, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení sporů vyplývajících ze smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a operátorem. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Gillarová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Pokud však potřebujete dané číslo převést na jiný zákaznický účet je třeba podat písemnou žádost „Dohoda o postoupení smlouvy“. Informace naleznete na našich stránkách https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/zmeny-na-uctu/prevod-na-jineho-majitele/. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.