Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
nedávno se stala nepříjemná situace mé partnerce a to díky kurýrní / taxi aplikaci Bolt, a jelikož mi to přijde jako závažné téma je mou snahou toto co nejvíce medializovat aby se to nestávalo dalším. Pokud to pro vás je zajimave téma rad si s vámi o tom zavolám či domluvím schůzku.
Situace byla taková:
Před pár dny mi jeden z řidičů cestou vyprávěl že se stává že si řidiči vypnou jízdu aby nebyli vidět na GPS lokací a poté odváží podnapilé dívky kamsi aby je přesvědčili k sexu. Nechtěl jsem tomu věřit jelikož to byl řidič klasické taxi služby který ve volných časech jezdil i Bolt.
Až do tohoto pátku kdy se v noci vrátila partnerka naprosto ve stresu z toho že je řidič vyzvedl měl dva telefony na jednom klasickou navigaci a na druhé jízdu Bolt. Partnerka ten den žádný alkohol nepila A jelikož jsme se od takové situaci nedávno bavili tak pozorovala řidiče a všimla si že opravdu na jednom z telefonu zrušil Bolt jízdu A v tu chvíli začal s narážkami vy dnes končíte tak brzo (kolem půl třetí ranní) A doplněné opakovanými dotazy zda k němu nechce “na víno” přestože mu několikrát jasně odpověděla ne.
Tato situace je skoro na drobný výzkum kolika dívkám / ženám se taková situace může stát během pátečního večera kdy většinou jezdí lidi z akcí.
Možná je to pro vás něco jako jedna blbá jízda ale když už jsi o tom povídají ostatní řidiči ze zmíněné aplikace Tak je něco určitě špatně. A nemyslím si že málo žen jezdí v pátek v noci touto službou domů.
Byl bych rád kdyby se tato problematika dostala do médií aby firmy poskytující tyto služby a lépe prověřovali řidiče a podobné situace se neopakovaly
Rádoby ověření řidiči
Lepší prověřování řidičů služby.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost na konkrétního řidiče je možné podat také v aplikaci Boltu.
Vypnutím jízdy v aplikaci Bolt navíc řidič pravděpodobně porušil smluvní podmínky.
V obchodních podmínkách společnosti je navíc uvedeno, že pokud byla poskytnuta sporná přepravní služba, má o tom spotřebitel informovat příslušného dopravce, nebo zákaznickou podporu společnosti.
V případě, že má spotřebitel podezření na trestnou činnost, může podat trestní oznámení na Policii ČR.
Stížnost předáváme společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.