Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již jednou jste mi v minulosti pomohli, proto se na vás opět s důvěrou obracím.
V roce 2020 jsem si u této společnosti zakoupila 4 vstupenky na Utubering 2020. Akce měla proběhnout v dubnu 2020. Bohužel z důvodu Covidu se akce posunula na podzim 2020.
Jelikož je termín neustále odkládán a dcera již změnila zájmy a již o Utubering nemá zájem, žádala jsem mailem pořadatele, aby mi vrátili peníze. Poslala jsem jim čísla vstupenek. Na první mail mi odpověděli, zda jsou vstupenky tištěné nebo on-line. Pak se nic nedělo. Když jsem psala podruhé, již se nikdo neozval.
Jedná se o tyto vstupenky:
1) Exclusive za 1199Kč
2) Exclusive za 1199Kč
3) Rodič za 199Kč
4) Rodič za 199Kč
Celková částka: 2 796Kč
Předem moc děkuji za pomoc
Mgr. Jana Pišlová
Vrácení peněz
|
Tweet |
Při zrušení akce má spotřebitel samozřejmě právo na vrácení plné ceny vstupenky. U změn je třeba mít na paměti, že svojí povahou se jedná o návrh na změnu smlouvy a záleží na rozhodnutí spotřebitele, zda na změnu přistoupí. Jinak i zde má právo žádat vrácení vstupného za nedodržení smlouvy.
Domníváme se, že vyhrazuje-li si pořadatel možnost jednostranné změny programu, místa či doby konané akce, a to z pádného důvodu za předem přesně daných podmínek, a je vám tato skutečnost známa již při koupi lístků, je i tak nutný souhlas spotřebitele.
Zároveň se jedná o podstatné porušení smlouvy ze strany pořadatele, který nesplnil svou část smlouvy. Spotřebitel tedy může dle § 2002 občanského zákoníku z tohoto důvodu odstoupit od smlouvy.
Kontakt na společnost v případě reklamace/vrácení vstupného: reklamace@utubering.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.