Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stížnost na dispečink,
tímto podává stížnost na dispečink, který dne 06.11.2022 zamítnul žádost o zabezpečení čekání osobního vlaku číslo 0s 3225 k opožděnému vlaku číslo Od 4219.
Je neprofesionální a vrchol amaterismu zamítnout čekání osobního vlak k opožděnému osobnímu vlaku, z kterého na Os 3225 přestupovalo víc jak 10 osob.
Dotyčný nech řídí radši dětský vláček a ne veřejnou dopravou, kterou jezdí lidi.
Takoví diletantství nedělali ani za socializmu!!!!
S pozdravem Dr. Boledovičová
Personální
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.